KANNUSTUSKILPAILU JUNIORIJOUKKUEILLE

4.8.2011

Maaottelun H-hetkeen on aikaa enää muutama päivä ja valmistelut käyvät kuumimmillaan. Citysportin ennakkomyyntipisteessä toiminta on lisääntymään päin, mutta vielä pääsylippujen ennakkomyynti on ollut suhteellisen rauhallista.

Sen sijaan joukkuelippuja menee juniorijoukkueille entistä kiivaampaan tahtiin. Raattiin on jo nyt ilmoittautunut mukaan toistakymmentä joukkuetta Oulun seudulta. Kaukaisimmat "vieraat" ovat Kiimingistä Laivakankaan Futisklubin junioreita.

Joukkuelipun lunastaneet juniorijoukkueet, jotka tulevat paikalle seura-asusteessa - peliasussa tai verkkareissa - osallistuvat automaattisesti kannustuskilpailuun. Kovaäänisin, persoonallisin ja ennen kaikkea myös positiivisimmin kannustava juniorijoukkue voittaa Suomen maajoukkueen pelipaidan U19-poikien nimikirjoituksilla varustettuna.

Maajoukkueen muita fanituotteita (mm. kaulahuiveja, lippiksiä ja fanipaitoja) voi myös hankkia paikan päältä. Fanituotteiden myyntipiste tulee kaupungin puoleisen päädyn kaarteeseen, jonne pääsee kätevästi molemmista katsomoista.