PIKKUISEN MYÖHÄSSÄ, MUTTA PAREMPI NIINKIN

24.11.2014

Erotuomari Riku Haataja eläytyy Joonas Sohlonja Petteri Holmin taisteluun.
Hanne Kivekäs Juho Mäkitaron ja Ville Niemi-Nikkolan puristuksessa.
Jussi Seppä torjui ensimmäisellä puoliajalla parikin läpiajoa. Tämä tilanne ei vaatinut maalivahdilta kuin katseella seuramista.

Muutamien tapahtumien uutisointi on jäänyt puutteelliseksi. Tässä lyhyesti perustiedot tapahtumista.

NUORUKAISET PUDASJÄRVELLÄ

B-juniorit kävivät pelaamassa Pudasjärvellä kaksi peliä kemiläisiä vastaan. Kahdella kentällisellä operoinut ryhmä taisteli hienosti sarjajohtajaa vastaan, mutta taipui laajemman materiaalin edessä luvuin 3-1.

Toinen peli oli FC Kemin valkoista vastaan ja siinä oli jo parhaat paukut käytetty. Maaleja tehtiin turhankin paljon, sillä 14-6 luvuissa on tehty maali keskimäärin 90 sekunnin jälkeen!

CUP-JUNA HYYTYI TERVEYSASEMALLE

Edustusjoukkue isännöin Haukiputaan Jatulissa lääketieteilijöiden joukkuetta MBKU. Viime kaudella FC OPA:n MetroStars nimellä pelannut joukkue oli varustautunut otteluun kovemmalla asenteella. Liekö sarjatasossa ollut ero vaikuttanut sinipaitojen korvien väliin.

Ottelussa FC OPA hallitisi palloa, mutta kovalla ja usein sääntöjen rajamailla liikkuneella asenteella pelannut vastustaja käänsi pelin toisella puoliajalla itselleen.

Tulevissa peleissä ei asennevammoihin ole varaa, vaan tämän kauden kakkosessa on pelattava aivan täydellisellä asenteella jokaista vastustajaa vastaan.

Ottelutapahtumat

Kokoonpano

Ti 18.11.2014, Jatuli, Haukipudas, Cup 2 krs

FC OPA - MBKU 2-5 (1-0)