PELAAJAKORTIT ON PÄIVITETTY

1.3.2014

FC OPA:ssa pelanneiden pelaajien pelaajakortit on päivitetty ja niihin on lisätty linkki pelaajan kuviin kuvapankissa.

Omaan korttiisi pääset kotisivujen kautta kohdasta Historia ja tilastot - Pelaajakortit, josta avautuvasta listasta löydät omasi ja pelikavereidesi kortit.

Jokaisesta pelaajasta on tehty pelaajakortti, jossa on hänen perustietojensa lisäksi tilastotiedot pelaamistaan otteluista ja merkittäviä tapahtumia peliuran varrelta.

Henkilötietojen ja aakkosellisen hakemiston välissä on linkki kuvin, joissa pelaaja esiintyy. Lisäksi pelaajasta on ottelukohtaisia kuvia, mutta niihin ei ole linkkejä.

Nimitietojen alla on kenttä, jossa näkyvät ne sarjat ja joukkueet, joissa pelaaja on pelannut (Edustus, MetroStars ja RetroStars).

Tämän jälkeen on alla olevassa kentässä symboleita, joita voidaan hieman selittää.

• knalli: pelaaja on tehnyt hattutempun
  • muuri: maalivahti on pelannut nollapelejä
  • tukipilari: pelaaja on ollut mukana vähintään viisi kautta tai pelannut vähintään 100 ottelua joko jalkapallossa tai futsalissa, tai hän on ollut kentällä jalkapallossa vähintään 100 tuntia
  • kruunu (primus inter pares): on niillä pelaajilla, joilla on hallussaan joku seuran ennätyksistä
  • pokaali: pelaaja on palkittu pokaalilla kauden päätöstilaisuudessa

Seuraavaksi on esitetty pelaajan henkilökohtaiset tilastot kausittain jalkapallossa ja futsalissa. Sen jälkeen on vuorossa pelaajan tekemisten esittely eriteltynä vastustajittain.

Lopuksi on kerrottu merkkipaalut ja saavutukset.

Mielenkiintoisia surffailuja. Jos löydät virheitä, niin ilmoitathan niistä.