METROSTARSIN KAUSI ALKAA TUPLAPELEILLÄ

8.11.2013

FC OPA:n joukkueista MetroStars pääsee aloittamaan kautensa viimeisenä. MetroStars palaa takaisin kartalle, kun lähinnä lääketieteen opiskelijoista ja osin valmistuneistakin lääkäreistä koostuva ryhmä etsi ry-pohjaista sateenvarjoa futsalin pelaamista varten. FC OPA tarjosi sellaisen ja täydensi joukkuemääränsä kolmeen.

MetroStarsin nimilistasta löytyy joitakin tuttujakin nimiä. Henri Karppinen ja Janne Keränen ovat aikaisemmin edustaneet FC OPA:aa. Jalkapalloa seuraaville myös Juho Mäkitaro ja Joonas Siren ovat tuttuja nimiä.

MetroStars aloittaa suoraan Kolmosesta. Kesän täydennysmenettelyssä paikkaa tarjottiin RetroStarsille, mutta seura katsoi paremmaksi antaa tämä sarjapaikka Metrolle ja jatkaa RetroStarsin avausvoiton etsintää Nelosessa.

Muut joukkueet ovat jo pelanneet yhden ottelun, mutta MetroStars joutuu aloittamaan kautensa kahdella pelillä. Yksittäisiksi tehokkaalla peliajalla Oulun seudulla pelattaviksi otteluiksi muuttuneessa sarjassa Kajaanin Hakan matkustustaakkaa kevennetään tuplapelein.

MetroStars joutuukin avauksessaan heti KajHa:n käsittelyyn ja parin tunnin huilin jälkeen vastaan asettuu Oulun Reipas. Ottelut pelataan Kempelehallissa ja ne alkavat klo 15:30 sekä klo 18:30.

AIKAISEMMAT KOHTAAMISET

05.12.2010 Viitonen MetroStars - KajHa 3-7 (0-2)
20.02.2011 Viitonen KajHa - MetroStars 27-1 (9-0)

MetroStars ja OuRe eivät ole kohdanneet toisiaan.