FUTSAL-KAUSI ALKOI MUKAVASTI

11.9.2013

Ensimmäiset harjoitukset Kari Lindgrenin johdolla vedettiin sunnuntaina ja seuraavan kerran jatketaan perjantaina.

Kauden 2013-2014 ensimmäinen futsal-harjoitus pidettiin Pohjankartanon yläkoulun liikuntasalissa. Mukana oli futsal-valmentajakoulutuksessa oleva Kari Lindgren ja kaksi maalivahtia ja kuusi kenttäpelaajaa. Kaikille tuli hiki ja osa oli aivan täpinöissään kun pääsi taas futsal-palloon kiinni.

Jalkapallokausi on edelleen kesken, joten osa pelaajista on vielä viheriöillä. Seuraava harjoitus on perjantaina Pohjankartanon koululla klo 19.00 - 20.00. Mukaan mahtuvat kaikki kakkosessa pelaamaan haluavat pelaajat.

Sunnuntaina ei pidetä harjoituksia, koska kaikki toimihenkilöt ovat Kaleva-turnauksessa mukana.

Tuleva harjoitukset löytyvät kohdasta Harjoitukset. Ottelut ja mahdolliset muut tapahtumat lisätään kunhan ne varmistuvat.