HISTORIAA TALTEEN

4.5.2013

Voiko maalin tehdä Näin?

FC OPA pelasi jalkapalloa kausilla 2005 - 2012. Nyt on aika laittaa muistitieto pakettiin. Seuran jalkapallotaipaleen historiaa ollaan paraikaa kirjoittamassa. Laita oma lusikkasi soppaan ja hämennä vähän.

Jokaisella seurassa pelanneella pelaajalla on varmaankin muistikuvia harjoituksista,  peleistä, pelimatkoista tai muusta mukavasta. Nyt on aika laittaa muistikuvat talteen ja lähettää vapaamuotoisia katkelmia tapahtumista sähköpostissa osoitteeseen fcopa@fcopa.fi tai lisätä tapahtumia kommenteiksi Faceookissa www.facebook.com/FCOulunPallo.

Odotamme näkemyksiä (hyviä ja huonoja puolia) seurasta ja sen toiminnasta. Odotamme muistipätkiä persoonista, peleistä, sattumuksista, sutkautuksista, niistä jutuista, jotka eivät näy kaikille jne.

Ilmoita myös saako mahdollisen sitaattisi oheen laittaa nimesi näkyviin.