OPA:STA YLEMPIIN SARJOIHIN

5.8.2012

Jeferson Pires

FC OPA:n periaatteena on ollut jo vuosien ajan kehittää pelaajia ja mahdollistaa heille eteneminen urallaan. Muistettakoon vaikkapa nimet Papa Niang, Titi Essomba ja viimeisimpänä Joonas Sohlo.

Nyt tähän korkeammille sarjaportaille ponnistavien joukkoon on liittynyt FC OPA:n valmentaja Jeferson Pires, joka pelaa loppukauden kakkosessa torniolaisen TP-47:n riveissä.

Siirrossa ei ole mitään sen kummenpaa dramatiikka vaan siinä on noudatettu seuran periaatteita.

Prosessi alkoi kun Jeferson kävi pitkästä aikaa pelaamassa OPA:n kokoonpanossa. Eräät seurat olivat heti kiinnostuneita Jefersonin palveluksista. Näistä kiinnostuneista seuroista TP-47 otti yhteyttä FC OPA:n johtoon, joka - neuvoteltuaan Jefersonin kanssa siirron yksityiskohdista - antoi luvan siirtoon.

Tehdyn pelaajasiirron myötä TP-47 vahvistaa rivejään ja FC OPA:ssa tarjoutuu lisää peliminuutteja nuoremmille pelimiehille.

Jeferson Pires jatkaa edelleen FC OPA:n valmentajana voimassa olevan sopimuksen mukaisesti. Seurojen ja Jefersonin välisen sopimuksen mukaisesti pelaaminen ei häiritse valmennus- eikä pelitapahtumia.

FC OPA toivottaa valmentajalleen antoisia peliminuutteja kakkosessa.