ISO OTTELU EDESSÄ

20.1.2012

FC OPA:n futsal-kausi jatkuu huomenna Nallisportissa, kun se kohtaa Oulun Jalkapalloklubin. Nelosen viidennen kierroksen rästiottelu alkaa klo 18:10.

Sarjatilanne ennen rästiottelua ja helmikuussa pelattavan päätösturnauksen kahta viimeistä kierrosta on kutkuttavan jännittävä. Nelosen sarjataulukko on niin kutkuttavan jännittävä, että mitä tahansa voi vielä tapahtua. Vain nollakerhoon jäänyt IVFC on pudonnut kyydistä.

Muut joukkueet seuraavat toisiaan tappituntumalla. Nousuviivan yläpuolella sarjaa johtaa OsPa, jolla on viidestä pelistä 11 pistettä. FC OPA tulee heti kakkosena pisteen päässä ottelun vähemmän pelanneena. KajHa ja FC Köyhät ovat keränneet seitsemän sekä trio PaKi-PaTe-OuJK kuusi pistettä.

Voittamalla lauantain kamppailun FC OPA pääsisi kauden päättävään turnaukseen hyvistä asemista ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä tarvitsisi enää pisteen kahdesta viimeisestä ottelusta nousun varmistamiseksi. Voittoa kaivataankin, sillä viimeisen turnauksen vastustajat ovat OsPa ja KajHa - molemmat kärkipään joukkueita.

FC OPA saa jalkeille hyvän ryhmän, vaikka pari jalkapallon puolella pelaavaa varteenotettavaa nimeä puuttuukin testiottelun vuoksi kokoonpanosta. Laajan ryhmän laadukkuus todistettiin viikko sitten, kun FC OPA kaatoi sarjaa ylempänä olevan UIFK:n peräti 10-3. Leijumiseen toki ei ole varaa.

AIKAISEMMAT KOHTAAMISET

29.10.2011HarjoitusFC OPA - OuJK5-2 (3-1)