JOULULOMA KÄYNNISTYI ETUAJASSA

24.11.2011

FC OPA on siirtynyt harjoitustauolle. Valmentaja Jeferson Pires on pakannut matkalaukkunsa ja suunnannut hyvin ansaitulle lomalle kotimaahansa Brasiliaan, minkä vuoksi FC OPA:n harjoituskauteen on rytmitetty joululoma alkamaan jo nyt.

Tauko kestää tammikuun puolelle, minkä jälkeen FC OPA palaa täydellä rähinällä harjoituksiin. Harjoitusten alkamisesta ilmoitetaan myöhemmin erikseen sekä pelaajille itselleen että harjoitusohjelman kautta. Ensi vuoden puolella käynnistyviin harjoituksiin ovat niin vanhat kuin uudetkin pelaajat tervetulleita.

Joulukuun alkupuoli kuluu seurassa futsalin merkeissä. Lisäksi kalenteriin kuuluu luonnollisesti perinteinen seurajuhla, jossa jaetaan menneen kauden ansioituneille pelaajille palkinnot.

Loppupuoli joulukuusta on pyhitetty puhtaasti hapen otolle.