AVOIMET HARJOITUKSET

13.10.2011

FC OPA:n harjoituskausi on käynnistynyt. Treenit pyörivät nyt toista viikkoa Heinäpäässä. Harjoituksia on kolme kertaa viikossa - maanantaisin hallissa sekä keskiviikkoisin ja torstaisin ulkona tekonurmella. Maanantain harjoitukset hallissa ovat klo 20:15 - 22:00 ja ulkoharjoitukset 19:30 - 21:30.

Harjoitukset ovat avoimet. Niihin ovat tervetulleita kaikki vanhat pelurit ja myös uudet, jotka haluavat näyttää taitonsa päästäkseen FC OPA:n joukkueeseen. Uusilta pelaajilta edellytetään halua ja kykyä toteuttaa omalta osaltaan seuran tulevan kauden tavoite nousta takaisin Kakkoseen.

Näillä näkymin harjoitukset pyörivät marraskuun loppuun asti. Sen jälkeen joulukuu on tarkoitus pitää taukoa ja uusi harjoitusjakso käynnistyy taas tammikuun alusta. Harjoitukset siirtynevät kokonaan halliin heti, kun sen talvivuorot alkavat.

Harjoitusohjelma näkyy klikkaamalla vasemman palstan linkkiä. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita.

Muu seuraohjelma lähiviikkoina keskittyy kahden tapahtuman ympärille. Futsal-joukkue keräilee kamppeitaan cup-tappion jälkeen ja kohtaa harjoitusottelussa Kakkoseen nousseen OTP:n. Peli pelataan Nallisportin 1-kentällä lauantaina n. klo 18:00. Ottelu alkaa heti pienten lämmittelyiden jälkeen ja kestää juoksevalla ajalla 2 x 25 min.

Viikkoa myöhemmin FC OPA kokoontuu kannustamaan farmiyhteistyökumppaniaan AC Oulua sen viimeisessä kotiottelussa tämän kauden Ykkösessä. Otteluun pääsyyn vaaditaan ilmoittautuminen seuran puheenjohtajalle Lauri Kauppiselle.