METRO JA RETRO PALAAVAT JOULUTAUOLTA

15.1.2011

Uuden vuoden urheiluhetket käynnistyvät futsalin merkeissä Nallisportissa. FC OPA:n joukkueista MetroStars ja RetroStars pääsevät kirmaamaan matolle ja kuluttamaan joulun aikana kertyneitä kaloreita.

Sunnuntain ottelut alkavat klo 15:00 MetroStarsin ja Paavolan Kisan kohtaamisella. Heti seuraavassa ottelussa RetroStars joutuu kauhun paikkaan, kun se kohtaa Viitosta ylivoimaisesti johtavan Kajaanin Hakan. Kaksinkertaisen sarjan ensimmäisellä kierroksella Retro poistui KajHa:n nuorten poikien käsittelystä 0-30 tappio niskassaan.

Turnauspäivä päättyy klo 18:00, jolloin alkaa kauden toinen seuran sisäinen välienselvittely. Edellinen - MetroStarsin isännöimä - päättyi 14-0.

MetroStarsin syyskausi sujui kahden voiton ja kahden tappion säestämänä. Pienillä voimavaroilla liikkuva joukkue hävisi KajHa:lle ja Paavolan Kisalle selvin numeroin. Voitot ovat tulleet FC Piuhasta ja Retrosta.

RetroStars, joka alkukaudesta kärsi myös muutamasta valitettavasta poisjäännistä, on parantanut peliään. Edellisessä turnauksessa itsenäisyyspäivän aattona joukkue avasi jopa maalitilinsäkin. Osumia pitää kuitenkin alkaa syntyä lisääkin, jos retrolaiset aikovat edelliskauden ennätyksensä 7 tehtyä maalia rikkoa.

Päästettyjen maalien saldossa RetroStars on hyvin edelliskauden ennätyksen tuntumassa. Jos samanlainen tahti omassa päässä jatkuu myös kevätkierroksella (75 päästettyä maalia), jää takaiskuosumien määrä muutaman pienemmäksi kuin vuosi sitten.

Kumpikin joukkue lähtee vuoden 2011 avaavaan tapahtumaan hyvistä asetelmista. Vaihtopelaajiakin on luvassa enemmän kuin aikaisemmin. Tosin parempi olla nuolaisematta ennen kuin tipahtaa - yksi yö on ennenkin muuttanut asetelmia.

AIKAISEMMAT KOHTAAMISET / METROSTARS

PaKi

14.11.2010ViitonenPaKi - MetroStars6-1 (x-x)

RetroStars