FC OPA JUHLII KAUDEN PÄÄTÖSTÄ

24.11.2010

FC OPA:n perinteinen seurajuhla pidetään ensi viikon tiistaina marraskuun viimeisenä päivänä klo 17:30 alkaen. Juhlapirttinä palvelee - kuten aina ennenkin on palvellut - Rauhala. Sen sijaan toista kertaa peräkkäin juhla pidetään jonain muuna päivänä kuin alkuperäisenä itsenäisyyspäivänä.

Juhlan ohjelmisto ei ole suuremmin muuttunut. Juhlaväki saa nautittavakseen kakkukahvit, joiden lomassa jaetaan tämän kauden palkinnot.

Palkintokategorioita on yhteensä 11. Joka vuosi jaetut perinteiset palkinnot - Vuoden Puolustaja, Vuoden Rakentaja, Maalitykki, Syöttäjä, Vuoden Jokeri ja arvostetuin pokaali, pelaajien äänestämä Vuoden Pelaaja - saivat viime kaudella rinnalleen vielä Vuoden Kehittyneimmän ja Vuoden Taistelijan palkinnot. Lisäksi palkitaan jokaisesta kolmesta futsal-joukkueesta Vuoden Futsal-pelaaja.

Seurajuhlaan ovat tervetulleita kaikki seuran toimintaan tavalla tai toisella osallistuneet henkilöt aveceineen. Asu on vapaa, mutta suotava.