OSMY SAI SHEKIN

26.3.2010

Arja Isola, Paula Ylikulju, Miika Juntunen ja Raine Pernu.

Hyväntekeväisyysturnaus Kontti 2010:n järjestäjä FC Oulun Pallo ry ja helmikuussa järjestetyn turnauksen voittaja OPS-jalkapallo ry vierailivat elokuvakeskus Plazassa Oulun Seudun Muistiyhdistys ry:n järjestämässä seminaarissa.

Ennen seminaarin lounastaukoa n. 300-päinen kokousväki sai todistaa seremoniaa, jossa FC OPA luovutti hyväntekeväisyysturnauksen kiertopalkinnon, muistotaulun ja palkintoshekin voittajalle. OPS:n manageri Miika Juntunen laittoi pokaalin ja taulun kainaloon, mutta jatkoi turnauksen voittorahasta lohkaistun hyväntekeväisyysosuuden 500€ Muistiyhdistyksen edustajille.

Palkintoa olivat luovuttamassa FC OPA:sta urheilutoimenjohtaja Raine Pernu ja OPS:sta manageri Juntunen. Vastaanottajina toimivat Oulun Seudun Muistiyhdistys ry:n puheenjohtaja Arja Isola sekä sihteeri ja muistiluotsi Paula Ylikulju.

Isola lupasi käyttää yhdistyksen saaman lahjoituksen omaisten tukitoimintaan. Tarkemman käyttökohteen tai -tavan päättää yhdistyksen hallitus.

"Oma äitini sairastaa Alzheimerin tautia ja on Hiirosessa vuodepotilaana", kertoi OPS:n manageri Miika Juntunen kokousyleisölle ideastaan tukea palkintosummallaan Muistiyhdistyksen toimintaa.

Kontti-turnauksen aikaisemmat hyväntekeväisyyskohteet ovat olleet Yhteisvastuukeräyksen Haluan Töihin -kampanja vuonna 2008, jolloin tuettiin kehitysvammaisten työllistämisprojektia, ja vuosi sitten Tervarit-juniorit Olympiakos, joka on kehitysvammaisten lasten erityisryhmäjoukkue.