VIIDES TOIMINTAVUOSI PÄÄTTYY JUHLIIN

2.12.2009

FC OPA:n perinteinen, toimintavuoden päättävä seurajuhla pidetään poikkeuksellisesti viikon aikaisempaa myöhemmin. Viides toimintavuosi päättyy Rauhalassa pidettävään juhlaan su 13. joulukuuta. Puolitoistatuntinen palkintojenjako- ja kahvitilaisuus alkaa klo 16:30.

Normaalisti juhlia on vietetty itsenäisyyspäivänä, mutta tänä vuonna useat päällekkäiset menot siirsivät tilaisuutta viikolla eteen päin.

Juhliin ovat tervetulleita kaikki FC OPA:n toiminnassa päättyneellä kaudella mukana olleet perheineen sekä luonnollisesti kaikki uudet kasvot, jotka ovat ensi kauden toimintaan sitoutuneet.

Seurajuhlan ytimessä ovat pelaajapalkinnot, joista arvokkain on luonnollisesti pelaajien itsensä äänestämällä valitsema Vuoden Pelaaja -titteli. Viidennen toimintavuoden kunniaksi palkintokategorioita tulee kaksi lisää, kun FC OPA:n kummastakin joukkueesta palkitaan ensimmäistä kertaa kehittynein pelaaja ja taistelija.

MetroStarsin palkintopöydällä komeilee myös Vuoden Futsal-pelaajan palkinto. Sen sijaan MetroGamesin pystiä ei tällä kertaa jaeta, sillä leikkimielinen neliottelu jäi tältä syksyltä aikatauluvaikeuksien vuoksi pitämättä. MetroGames 2009 pidettäneen ensi keväänä ja normaaliin päiväjärjestykseen palataan taas ensi vuoden syksyllä.