PÄIVÄÄ MYÖHÄISEMMÄKSI

8.5.2009

MetroStarsin seuraava sarjaottelu FC Netsiä vastaan siirtyy päivällä eteen päin. Uusi pelipäivämäärä on ke 13. toukokuuta. Peli pelataan pääkallonpaikalla Castrenissa klo 19:15 alkaen.

Siirto lähti liikkeelle MetroStarsin pyynnöstä ja sen perimmäisenä syynä oli noudattaa seuran perinteistä politiikkaa, ettei edustus- ja reservijoukkueilla ole samana päivänä pelitapahtumia. Vanhalle pelipäivälle tuli kalenteriin yksi ylimääräinen merkintä, kun FC OPA matkustaa Kauhajoelle Suomen Cupin otteluun.

Siirtäminen sai lisäintoa FC Netsistä päin, kun Castrenista sattui löytymään ensi keskiviikolta yllättävä, lähes harjoitusvuoroton ilta eikä kevätkierroksen keskinäistä ottelua näin tarvinnut pelata Talvikkipuistossa.

Kunnon pelipaikalle pääseminen myös takaa sen, että jos aikataulut kuvausryhmällä osuvat yhteen, nähdään Pallokanavalla historian ensimmäinen kooste MetroStarsin ottelusta.