JOUKKUE TÄYDENTYI LOPULLISEEN MUOTOON

23.4.2009

Joonas Sohlo, Mikko Ollikainen, Joni Kauppila ja Ari Makowski pelaavat FC OPA:ssa.

FC OPA on solminut neljä uutta pelaajasopimusta. Allekirjoitetut paperit eivät aiheuta suuria yllätyksiä, sillä uusimmat sopimuspelaajat ovat olleet seuran harjoitusringissä jo talvella. Sopimusten myötä paperillisten pelaajien määrä kasvaa 17:stä ja 21:een ja heidän myötä FC OPA:n joukkue on valmis sarjakauden avausta varten.

Sopimuksen ovat allekirjoittaneet Joni Kauppila, Ari Makowski, Mikko Ollikainen ja Joonas Sohlo. Kvartetista jokaisen paperi on mitaltaan yksivuotinen. Kauppila ja Ollikainen ovat keskikenttäpelaajia. Makowskin paikka löytyy hyökkäyksestä, jonne saa komennon aikaisemmin keskikentän pohjalla pelannut Sohlo.

Uusista sopimuspelaajista Joni Kauppila on pelannut FC OPA:ssa viime kaudella. Myös Sohlo kantoi seuran värejä, mutta on pelannut kaksi viimeistä kauttaan seuran reservijoukkueessa MetroStarsissa.

Ari Makowski tulee FC OPA:aan Kolmosessa pelaavasta Tervareista. Hänellä on aiempaa kokemusta Kakkosessa pelaamisesta OLS:n paidassa sekä pääsarjaotteluita futsalin puolella.

Mikko Ollikainen kuuluu Vesa Järvitalon ja Harri Saarelan ohella sarjaan kipinän uudelleen löytäneitä. Hän on viimeksi pelannut Oulun Palloseurassa 2006 ja AC Oulussa 2003. Ollikaisella on tilillään yksi SM-kulta OLS:n B-poikien joukkueessa vuodelta 1998.