FC OPA:N MIEHET YKKÖSEEN

17.5.2019

FC OPA on Oulun alueen johtava futsal-seura, kun seuran naiset pelaavat tulevalla kaudella liigassa ja miehet ykkösessä.

FC OPA:n miesten joukkue nousee tulevaksi kaudeksi futsalin ykköseen, kun sarjasta luopumisen seurauksena yksi paikka tuli avoimeksi. FC OPA:n miehet voittivat kakkosen mutta hävisivät yksiosaisen karsinnan FC Kiistoa vastaan. Nyt tuo hävitty ottelu nousi arvoonsa, koska paikka oli tarjolla karsinnassa mukana olleille joukkueille.

FC OPA:n naiset hoitivat oman osuutensa jo päättyneen kauden sarjapeleissä voittamalla naisten ykksen ja nousemalla suoraan liigaan.

Tulevalla kaudella FC OPA:n ja futsalin ystävät näkevät Oulussa korkeatasoista futsalia 20 :ssä sarjaotteluissa  ja mahdollisissa cupin otteluissa vielä kaupan päälle.

Mielenkiitoisia otteluita tulee varmasti kummassakin sarjassa koska lähialueita on useita joukkueita, joiden kohtamiset ovat lähes paikallispelejä. Naiset kohtaavat Tornion ja miehet Raahen, Kaustisen ja sokerina pohjalla Tervarit.

Valmistautuminen tulevaan kauteen on naisilla jo menossa ja miesten joukkue aloittaa valmistautumisen 28.5 testeillä Ouluhallilla. Varsinainen harjoittelu alkaa tiistaina 4.6.2019. Harjoitusajat ovat tiistaisin 18.45-20.15 ja torstaisin 20.00-21.30. Molemmat harjoitukset on urheilutalolla. Lisäksi maanantaisin on fysiikkaharjoitus. Harjoitukset ovat avoimet, joten tervetuloa mukaan niin uudet kuin vanhat pelaajat!

Lisää tietoja harjoituksista antavat naisten joukkueen osalta Elena Andreou 040 8677429 ja miesten joukkueen osalta Heikki Via 0400 688145.