SEURAJUHLA

15.4.2019

Kauden päätteeksi vietetään juhlaa palkintojen ja hyvän seuran merkeissä.

FC OPA:n kuluneen kauden menestystä juhlitaan seurajuhlassa tiistaina 16.4. klo18.00 ravintola Crecianin tilausravintolassa.

Mennyt kausi on ollut menestyksekäs. Kaksi sarjavoittoa ja nousu futsalin korkeimmalle sarjatasolle naisten toimesta.

Seurajuhlaan on kutsuttu kaikki seuran toiminnassa mukana olleet. Perinteisesti futsaljoukkueille jaetaan kolme paintoa: kehittynein, joukkueen paras pelaaja ja pelaajien valitsema tsemppari, joukkuepelaaja. Lisäksi seuran toiminassa olevan harrastesählyjoukkueesta yksi pelaaja saa palkinnon jonka perusteet saattavat vaihdella vuodesta toiseen.

Vuosi sitten palkinnot osuivat alla olevan taulukon mukaisesti. Kenelle palkinnot ojennetaan tällä kerralla selviää Crecianissa.

Kauden pelaaja

Juhani Strid