KIIRETTÄ PITÄÄ

22.11.2017

FC OPA:lla on tulossa vilkas viikonloppu. Nähdäänkö samanlaisia tunnelmia kuin edellisenä viikonloppuna?

Sinipaidat hajaantuvat lauantaina pitkin maata etelään ja pohjoiseen.

Aloitetaan eteläisestä Suomesta. Naiset lähtevät Kuopioon ja MetroStars Kempeleeseen. Oululaisen kansaperinteen mukaanhan Kempele on Etelä-Suomessa. (Tämä tiedoksi erityisesti Pohjois-Etelä-Pohjanmaalta kotoisin oleville ja muille junan

tuomille.)

Pohjoiseen lähtevät miesten edustusjoukkue Tornioon ja RetroStars Rovaniemelle, jossa joukkueella on kaksi peliä.

Aikajärjestyksessä ottelut menevät seuraavasti:

25.11.2017 klo 11.30 Nelonen Santa Claus - Retro (Rovaniemi)
25.11.2017 klo 12.00 Kakkonen ToPV - FC OPA (Tornio)
25.11.2017 klo 13.30 Kolmonen Metro - AS Moon 2 (Zemppiareena)
25.11.2017 klo 14.15 Nelonen Santa Claus Rokokoo - Retro (Rovaniemi)
25.11.2017 klo 18.00 Naisten ykkönen KuKi/Tiikerit - FC OPA naiset (Kuopio)

Tuloksista kiinnostuneet voivat odottaa live-seurantaa mahdollisesti Torniosta ja melko varmasti Kuopiosta. Koitetaan saada muistakin peleistä jonkin näköinen tieto FC OPA:n ystäville.

Edellinen viikonloppu toi seuralle yhdeksän pistettä kolmesta pelistä. Tuohon pistesaaliiseen ei voi ripustautua, vaan jokainen ottelu alkaa taas 0-0 tilanteesta ja jokaisen maalin eteen pitää tehdä kovasti töitä.

Futsalia OPA pelaa
parketilla pallo elää