SARJA-AVAUS LAUANTAINA

27.10.2017

Kannattajakortteja on saatavilla

FC OPA aloittaa lauantaina kauden 2017-2018 sarjapelit urheilutalolla.

Lauantaina se sitten taas alkaa. Siis futsalin pelikausi. FC OPA on mukana neljässä sarjassa ja otteluja tulee kauden aikana seuralle melkoisen paljon. Cup-menestyksestä riippuen FC OPA esiintyy kauden aikana noin 60 kertaa.

Piirinsarjojen avaus tapahtuu siis FC OPA:n voimin:
28.10.2017 klo 12.30 Kolmonen FC OPA MetroStars - JuNSu (Urheilutalo)
28.10.2017 klo 14.45 Kakkonen FC OPA - FC Köyhät (Urheilutalo)

Joukkueet ovat muovautuneet edellisistä kausista merkittävästi. Niinpä lauantaina pelaa varsin moni pelaaja ensimmäisen virallisen ottelunsa FC OPA:n väreissä. FC OPA on harjoitellut isolla harjoitusryhmällä, joka jaetaan lauantaina kahteen osaan. Toivottavasti valmennusjohto on onnistunut jakamaan pelikortit oikein ja kumpikin joukkue onnistuu pistejahdissa.

MetroStarsin otteluun on vapaa pääsy. Edustusjoukkueen otteluun pääsymaksu on kaksi euroa. Kummankin ottelun ajan on palvelemassa kahvio niitä, joilla kahvihammasta pakottaa.

Helpoin tapa tukea FC OPA:n toimintaa on ostaa kannatuskortti, jolla pääsee katsomaan kaikki seuran järjestämät ottelutapahtumat. Kortteja saa seuran toimihenkilöiltä ja pelaajilta sekä ottelutapahtumien aikana kioskista/lipunmyynnistä. Kannatuskortin hinta on 50 €. Kannatuskortin voi myös hankkia maksamalla summan FC OPA:n tilille FI93 5741 4020 0788 41. Viestikentään kirjoitetaan Kannattajakortti/oma nimi. Pankkin maksetut kortit laitetaan valmiiksi lipunmyyntiin nimellä varustettuna.

AC Oulun kanssa on sovittu, että AC Oulun kausikortilla pääsee ilmaiseksi FC OPA:n otteluihin.