UUSI JOHTOKUNTA

Elena Andreou
Minna Krook
Jere Paalanen

FC OPA:n kevätkokouksessa tehtiin henkilövalintoja.

FC OPA:n sääntömäräisessä kevätkokouksessa vahvistetiin seuran talousarvio ja toimintasuunnitelma sekä valitiin uusi johtokunta.

Erovuoroisista jäsenistä valittiin uudelleen Antti Viitaluoma ja Retu Värri. Johtokunnan työskentelystä jättäytyvien tilalle valitiin Elena Andreou ja Jere Paalanen.

Varusmiespalvelusta suorittamaan lähtevän Miika Lambergin tilalle valitiin Minna Krook.

Vanhasta johtokunnasta jatkavat edelleen puheenjohtaja Lauri Kauppinen sekä Esko Hakola, Pekka Hiitola ja Heikki Viia.

FC OPA kiittää johtokunnan jäsenyydestä pois jääviä Juho Sipilää, Miika Lambergia ja erityisesti Ralf Mattsonia. Ralf  Mattson on toiminut johtokunnassa seuran perustamisesta alkaen eli vuodesta 2005 ensin puheenjohtajana ja viimeksi johtokunnan jäsenenä.

Kevätkokouksessa hyväksyttiin talousarvio, joka on koko seuran osalta noin 31 000 euroa.

Toimintasuunnitelman oleellisimmat osat ovat tavoiteasettellut kilpailuissa. Kaikki joukkueet lähtevät tietysti tavoittelemaan jokaisesta ottelusta voittoa ja nauttimaan pelistä tutulla teemalla Jokainen ottelu on juhlaottelu.

Miesten edustujoukkue lähtee tavoittelemaan uudelleen paikkaa futsalin ykköseen. Naisten joukkue on nyt ensimmäistä kautta mukana FC OPA:n mukana ja ensisijainen tavoite onkin vakiinnuttaa joukkueen toiminta ja toissijainen tavoite on menestyä naisten futsalin ykkösessä.

MetroStarsin ja RetroStarsin tavoitteina on menestyminen omissa sarjoissaan.