SARJAPALAVERI PIDETTIIN KOKKOLASSA

1.2.2009

Kakkosen C-lohkon sarjapalaveri pidettiin eilen Sokos Hotel Kaarlen tiloissa Kokkolassa. Sarjan kaikki joukkueet olivat läsnä ja tiukin vääntö käytiin odotetusti sarjaohjelmasta. Myös antidoping, työllistämistuki ja uudistuva tulospalvelu olivat tapetilla.

Otteluohjelman suhteen seurat saivat jälkipuinteja varten aikaa ensi keskiviikkoon saakka, jolloin puoliltapäivin Palloliitto julkaisee ohjelman ja samalla seurat saavat julkistaa omat kalenterinsa. Sarja alkaa totuttua aikaisemmin eli huhtikuun viimeisenä viikonloppuna ja päättyy lokakuun puolivälissä.

Veikkaajia ja muita jalkapallon ystäviä ilahduttanee suuresti tieto, että Kakkosenkin tulospalvelu siirtyy sähköiseen aikaan. Näin ottelupöytäkirjat löytyvät reaaliajassa liiton tulospalvelun sivuilta liigan ja Ykkösen tapaan. C-lohkon seuroista vain yksi jättäytyi pois uudistuksesta ja ilmoittaa tapahtumatietonsa perinteisesti puhelimella.