NELJÄ KIINNITYSTÄ NUORISOKAARTISTA

Toni Kuusirati.
Ville Lindgren.
Juho Sassi.

FC OPA:n tähänastiset pelaajasopimukset ovat edustaneet kovaa kokenutta kaartia. Seura kuitenkin pitää huolta myös jatkuvuudesta ja on solminut neljä sopimusta nuorempaa ikäluokkaa edustavan pelaajakaartin kanssa.

Viime kauden joukkueesta vuoden mittaisen jatkosopimuksen ovat allekirjoittaneet Juho Sassi (20), Toni Kuusirati (21) ja Ville Lindgren (21). Kuusirati ja Sassi ovat keskikenttäpelaajia. Lindgren on erittäin lahjakas puolustuspään pelaaja, joka palkittiin syksyllä seuran vuoden puolustajana.

Sopimuskvartetin kuopus on ainoa uusi pelaaja, 18-vuotias Erik Isohookana. Hän siirtyy FC OPA:aan viime kauden farmiseurasta, Kolmosessa pelaavasta Tervareista.

Isohookana ei ole täysin tuntematon pelaaja FC OPA:lle, sillä hän oli mukana viime syksynä harjoitusringissä ja käväsi Kakkosen päätöskierroksella myös kentällä. Isohookanan sopimus on mallia 1+1.

Näiden sopimusten jälkeen FC OPA:n kassakaapista löytyy joukkueellisen verran allekirjoitettuja papereita. Harjoitusringissä on lisäksi vielä kymmenkunta pelaajaa, joilla ei ole allekirjoitettua sopimusta. Heidän suhteen päätöksiä tehdään pikapuoliin, todennäköisesti viimeistään ensi viikon turnauksen jälkeen.

ERIK ISOHOOKANA

2008Tervarit