TILASTOT UUSILLE LUVUILLE (Raappana ja Lamberg)

17.12.2016

Atte Raappana teki seuran 1000. maalin futsalissa
Miika Lambergilla on ainoana sekä nollapelejä että hattutemppu.

FC OPA:n futsalpeleissä päästiin uudelle tuhatluvulle.

FC OPA:n futsalotteluissa päästiin aivan uudelle tuhatluvulle, kun FC OPA MetroStarsin ottelussa Atte Raappana teki joukkueen toisen maalin. Maali oli samalla FC OPA:n 1000. maali futsalissa.

Edustusjoukkue on vastannut pääasiallisesti maalien teosta ja niitä onkin kertynyt noin 600. MetroStarsi on pöllyttänyt maaliverkkoja noin 300 maain verran ja RetroStarskin on päässyt jo yli sadan maalin.

Toinen tilastokummajainen tapahtui myös MertoStarsin pelissä JS Hercules 2.sta vastaan. Varsinaisesti maalivahtina pelannut Miika Lamberg oli päättänyt siirtää itsensä kenttäpelaajaksi ja Jere Tapio tuli armeijasta tolppien väliin. Miikan kannalta siirto oli oiva, sillä kaikkien yllätykseksi hän taikoi ottelussa hattutempun.

Miika Lamberg on FC OPA:n ainoa pelaaja, joka on pelaamissaan otteluissa tehnyt hattutempun ja pitänyt myös maalinsa puhtaana.

Seuraava etappi on kai se, että maalivahtina pelaava pelaaja tekee hattutempun. Sitä voisi tulla katsomaan vaikkapa tänään urheilutalolle klo 19.00 kun FC OPA kohtaa lähes paikallisvastustajansa AS Moonin Raahesta.