VIHDOINKIN KOTIKENTÄLLE

Mad Max
FC Nets
FC Kurenpojat

FC OPA aloittaa ykkösen kotiottelunsa lauantaina Oulun urheilutalolla klo 19.00, jolloin vastaan astelee Mad Max Valkeakoskelta. MetroStars ja RetroStars aloittavat myös sarjansa aiemmin päivällä.

FC OPA on aloittanut ykkösen kahdella vieraspelillä. Näistä otteluista oli kotiin tuomisina tappiot, mutta varsinkin toinen peli Loisketta vastaan olisi voinut kääntyä toisinkin päin.

Joukkue on harjoitellut kuluvan viikon hyvin ja keskittynyt tilanteenvaihtojen ja maalinteon harjaannuttamiseen. Vauhti on ollut kova, ilme iloinen ja henki hyvä.

Sairasosastolta kuuluu myös hyviä uutisia. Joni Aitto-oja on pelikunnossa ja näillä näkymillä myös kokoonpanossa. Toinen hyvä uutinen on, ettei uusia loukkaantumisia ole tullut.

Vieraspelien viikonlopun tärkein anti oli varmaankin keskittyminen. Aikaisemmilla kausilla pienet nukahdukset eivät ole näkyneet tulostaululla, mutta tässä sarjassa on oltava hereillä koko ajan.

Vastus ei voisi kai olla sarjassa kovempi kuin vastaan asettuva Mad Max. Joukkue pelasi edellisellä kaudella liigassa ja sen riveissä on monta rutinoitunutta pelaajaa. Avauskierroksella Mad Max vieraili Raahessa ja vei sieltä pisteet luvuin 6-4. Raahe ei ole helpoimpia paikkoja viedä pisteitä, joten Mad Max on kovassa kunnossa.

Kuumimpana pelaajana Raahessa esiintyi Mika Jussila, joka teki joukkueensa kuudesta maalista kolme ja syötti kaksi.

Ottelu alkaa Urheilutalolla klo 19.00. Kahvio palvelee ennen ottelua ja ottelun aikana.

Kannattaa myös käydä FB:n ottelutapahtumassa merkkaamassa itsensä mukaan ja kutsumassa kavereita.

Kolmonen alkaa Pohjois-Suomessa myös lauantaina. Avauspäivänä ovat kentällä myös FC OPA:n reservijoukkueet. MetroStars aloittaa pelisikermän Nallisportissa klo 13.30. Tuolloin vastaan asettuu FC Nets.

RetroStars puolestaan aloittaa oman urakkansa kaksi tuntia myöhemmin Kurenpoikia vastaan.

Pohjois-Suomen alasarjoissa tapahtui melkoinen myllerrys kun nelonen kuopattiin toistaiseksi ja muodostetiin kaksi lohkoa kolmoseen. Mielenkiintoista nähdä kuinka tasoerot näkyvät edellisen kauden kolmosen kärkijoukkueiden ja toisaalta nelosen häntäpään välillä.

FC OPA toivottaa kaikki seuran ja futsalin ystävät seuraamaan otteluita ja erityisesti illan huippukamppailua urheilutalolla klo 19.00.