KOKENUT VALMENTAJA TÖIHIN

6.4.2016

Mika Sulkala (Kuvan lähde: Tervarit-juniorit)

FC OPA sai MetroStarsin valmentajaksi kokeneen Mika Sulkalan.

Pitkän linjan kokenut oululainen jalkapallopersoona Mika Sulkala on FC OPA:n uusin toimihenkilö. Mika aloittaa toimintaansa käynnistävän MetroStarsin valmentajana.

Keskiviikkona 6.4. pidettiin Raatin uimahaalin kahviossa joukkueen aloituspalaveri. Sävelet joukkueelle ovat selkeät. FC OPA:n linjaus on kolmen vuoden takaa, jonka mukaan futsal on laji, johon seura panostaa. Nyt uudelleen seuran ohjelmaan mukaan tuleva jalkapallo on sivulaji, mitä osoittaa myös ilmoittautumisessa käytetty nimi FC OPA MetroStars.

Reunaehtojen puitteissa joukkueen on tarjoitus harjoitella hyvin ja kehittyä joukkueena mutta myös yksilöinä.

Joukkueessa on tällä hetkellä mukana noin 18 pelaajaa. Valmennuksesta vastaa Mika Sulkala. Joukkueen johdosta vastaavat pelaajat Miika Lamberg ja Teemu Myllylä. Muut toimihekilöt päivitetään joukkueen sivuille tuonnempana.

Harjoittelu alkaa ensi viikolla. Parhaimmat onnen toivotukset joukkueelle uuteen kauteen.