PANNU ON TAAS KUUMANA

15.12.2008

FC OPA:n toimistolla pidetään avoimet ovet ke 17. joulukuuta. Perinteiseen tapaan pannu on kuumana ja pöydässä on jouluista pientä purtavaa kahvin seuraksi. Tarjoilua on luvassa kolmen tunnin ajan klo 13-16.

Joulun avoimet ovet kuuluvat itsenäisyyspäivän seurajuhlan ohella FC OPA:n vanhimpiin perinteisiin. Ensimmäiset avoimet ovet pidettiin 21.12.2005. Tänä jouluna kaava poikkeaa totutusta, sillä normaalisti seuran toimisto on sulkeutunut avoimien ovien jälkeen.

Tänä vuonna lomalle karataan vasta perjantaina, koska paluu arkeen tapahtuu peräkkäisten pyhien vuoksi myöhään tammikuun puolella. Joulun jälkeen uusi vuosi, tavallinen viikonloppu sekä loppiainen ovat peräkkäin ja katkaisevat työviikot tehokkaasti.

FC OPA:n toimisto on suljettuna 20.12.2008 - 6.1.2009 välisenä aikana. Seuraväen tavoittaa joululoman aikana puhelimitse. Myös sähköposti toimii ja tarkistetaan säännöllisesti, joskin vastaamisessa voi olla pieni viive.