LAUANTAINA VAPAA PÄÄSY

31.7.2008

FC OPA:n seuraava kotiottelu pelataan ensi lauantaina, jolloin Ouluun saapuu Närpes Kraft. Ottelu pelataan poikkeuksellisesti Heinäpään 4-nurmella klo 18:00 alkaen, koska AC Oulun kotiottelun hankala alkamisaika tukkii Castrenin käyttömahdollisuudet koko päiväksi.

Myöhäisellä alkamisajalla FC OPA haluaa tarjota kaikille jalkapallon ystäville tasapuolisen mahdollisuuden seurata palloilua. Pelaamalla ottelu iltapelinä päällekkäisyyksiä AC Oulun kanssa ei ole. Vierasjoukkueenkaan ei tarvitse bussiin liian aikaisin nousta, mutta paluu venyy myöhään yöhön.

Koska pelipaikkana on aidaton Heinäpää, tapahtumaan on vapaa pääsy. FC OPA lupaa hyvittää kausikorttilaisille vapaan pääsyn loppukauden jossakin kotiottelussa myöhemmin määriteltävällä tavalla.