PAPA NIANG TEKI JUHLAMAALIT

14.7.2008

FC OPA:n lauantaisessa sarjaottelussa vietettiin maalijuhlia - siis sillä toisella tavalla. Ottelu päättyi 2-0 ja molemmat maalit teki Papa Niang. Ottelun ensimmäinen osuma oli seurahistorian virallisten otteluiden 400:s ja edustusjoukkueen 250:s.

Niang on tehnyt tällä kaudella sarjassa kahdeksan maalia. Hän johtaa Kakkosen C-lohkon maalipörssiä, jossa pahimmat uhkaajat tuleva kahden osuman päässä. Kuudessa maalissa ovat Kraftin Zoran Bogesic, SJK:n Tommi Haanpää, FC Kiiston Arto Saranpää ja GBK:n Björn-Erik Sundqvist.

Puolitoista vuotta kestäneen OPA-uransa aikana Niang on tehnyt 27 maalia. Niillä irtoaa kaikkien aikojen maalipörssissä kakkostila heti 46 osumaa pyssyttäneen seuraikoni Joonas Vaattovaaran jälkeen.