SÄÄ SOTKEE SUUNNITELMIA

9.4.2008

Castren näytti tänään kovin lohduttomalta.

Takatalvi on tuivertanut pohjoisessa purevasti ja se vaikuttaa tämän viikon pelitapahtumiin sekä FC OPA:n että MetroStarsin osalta.

Edustusjoukkueen viikonlopun harjoitusottelu GBK:ta vastaan siirtyy. Uusi pelaamisajankohta on la 12. huhtikuuta klo 18:30 alkaen. Pelipaikaksi järjestyi Heinäpään tekonurmi, joka lämmityksensä ansiosta on hyvässä kunnossa. Siirto odottaa vielä liikuntaviraston ja GBK:n lopullisia hyväksymisiä.

Harjoitusottelun alkuperäinen pelipaikka Castren on tällä hetkellä lumivaipan alla eikä sitä voida harjata puhtaaksi, koska pääkatsomon läheisyydessä on vielä laaja alue kenttää paksumman jääkerroksen peitossa. Jos säät vähänkään suosivat ensi viikolla, FC OPA on ilmoittautunut vapaaehtoiseksi talkoilemaan kenttähenkilökunnan apuna Castrenin saamiseksi pelikuntoon seuraavaa ottelua varten.

MetroStarsin huominen ottelu Kempeleessä Ajax Sarkkirantaa vastaan peruuntuu myös samasta syystä. Sarkkirannan tekonurmi on lumen peitossa eikä ole pelikelpoinen. Joukkueet eivät ainakaan vielä sopineet mahdollisesta uusinnasta, joten Metron seuraava harjoitusottelu on ensi sunnuntaina Tervareita vastaan.