SEURAAVA HARJOITUSOTTELU HEINÄPÄÄSSÄ

2.4.2008

FC OPA:n seuraava harjoitusottelu on viime viikot pyörinyt pelipaikan osalta jaloissa kuin nälkäinen kulkukissa. Hallista ottelu on siirtynyt välillä Castreniin ja nyt lopulliseksi pelipaikaksi on varmistunut Heinäpään tekonurmi. Harjoitusottelu alkaa klo 16:45.

Pelaaminen ulkona oli molempien osapuolien ykköstoive. Tekonurmivuoro järjestyi yhteistyössä OPS:n junioriorganisaation kanssa, kun seuran B-poikien joukkue vaihtoi ulkovuoronsa FC OPA:n hallussa olleeseen hallivuoroon.

Castrenia peittää tällä hetkellä rypyläinen ja kova jääkerros, minkä vuoksi se ei ole viikonloppuna pelikuntoinen. Sulaminen harjoittelukuntoon ensi viikoksi on myös kiven takana, sillä vaikka päivälämpötila nousee reilusti plussalle, ovat yöt pakkasella ja ensi viikolle olisi näillä tiedoin luvassa taas talvisempaa säätä.