KUMMIJOUKKUE TURNAILI HAUKIPUTAALLA

26.4.2008

Juho Sassi, Augustine Jibrin, Alex Arinze ja Sami Hyvärinen jakavat palkintoja.

FC OPA on pyytänyt kummijoukkueekseen Haukiputaan Pallon G2000 -pojat. Erityistä sopimusta osapuolien välillä ei ole, joten kummiyhteistyö muotoutuu aikanaan omiin uomiinsa.

HauPa G2000 on ehtinyt esiintyä mm. talvella järjestetyssä Liigacupin ottelussa RoPS - HJK. Tänään joukkue järjesti yksipäiväisen turnauksen Haukiputaalla. Seuran oma halli Annalankankaan teollisuusalueella täyttyi järjestäjän lisäksi Ajax Sarkkirannan, Oulunsalon Pallon sekä OLS:n kahden kaupunkisarjajoukkueen pelaajista.

Turnauksen keskellä esiintyi tekniikka- ja pallojonglööri Jaakko Alatalo, joka on myös lähtöisin HauPa:n laadukkaasta juniorimyllystä. Taidonnäytteen jälkeen kummit vaihtoivat lahjoja. FC OPA sai toimistonsa seinälle komean joukkuekuvan. Vastalahjaksi lähti valkoinen kirjekuori, jonka sisällön avulla kummijoukkue sai apuja varustehankintoihin.

Aurinkoisen päivän päätteeksi FC OPA:n pelaajia oli jakamassa Kimmoke -turnauksen osanottajille mitaleita sekä kunniakirjoja.

FC OPA:n kotiotteluissa pallopoika ja -tyttötoiminnasta alkavalla kaudella vastaa Kiimingin Riento. Työn touhussa nähdään seuran eri juniorijoukkueita.