UUSIA HARJOITUSOTTELUITA KALENTERIIN

3.4.2008

FC OPA:n ja MetroStarsin harjoitusotteluohjelmat ovat päivittyneet. Edustusjoukkue saa kalenteriinsa kaksi ja MetroStars yhden uuden ottelun.

FC OPA saa kunnian toimia liigaan valmistautuvan Rovaniemen Palloseuran kenraalivastustajana. Ottelu pelataan Rovaniemellä Saarenkylän tekonurmella la 19. huhtikuuta.

Viikonlopusta tulee raskas FC OPA:lle, sillä se kohtaa heti seuraavana päivänä Castrenissa iisalmelaisen PK-37:n. Tähän otteluun edustusjoukkue odottaa puolenkymmentä apumiestä MetroStarsin kokeneemmalta kaartilta.

Toinen lisättävä ottelu pelataan viikkoa ennen sarjan alkua. Kyseessä on seurahistorian ensimmäinen sisäinen välien selvittely, kun FC OPA ja MetroStars iskevät yhteen Castrenissa su 27. huhtikuuta.

Lisäottelut nostavat FC OPA:n harjoituspelien määrän yhdeksään tai kolmeentoista, jos helmikuisen turnauksen neljä tunnin mittaista peliä lasketaan mukaan.

MetroStarsinkin harjoitusottelumäärä nousee yhdeksään. Joukkue joutuu huhkimaan pelkästään huhtikuussa kuusi, osa jopa seitsemänkin ottelua. Listalla on kolme harjoitusottelua, yksi YYA-harjoitusottelu sekä kaksi sarja- ja yksi cupin ottelu.