KAUSI ALKAA JA PÄÄTTYY FC NETSIIN

7.3.2008

MetroStarsin sarjaohjelma ensi kaudelle on valmis. Viimeiset maksuttomat muutokset sai tehdä tänään, ja kun enempää siirtoja ei tullut, otteluohjelma vahvistui automaattisesti.

Sarjakausi alkaa jo huhtikuun puolella kahdella ottelulla. Avauksessa, joka pelataan to 24. huhtikuuta, on kotiottelussa vastassa FC Nets. Seuraavan viikon tiistaina on tiedossa bussimatka Raaheen PaTe:n vieraaksi.

MetroStarsin osalta Nelonen jatkuu tiiviinä aina kesäkuun puoliväliin asti, minkä jälkeen joukkue jää kuukauden mittaiselle kesälomalle. Syyskausi alkaa heinäkuun puolivälin jälkeen, kun MetroStars kohtaa vieraissa Kajaanin Spartakin.

Kausi on paketissa syyskuun puolivälissä. Viimeisessä ottelussa on vastassa FC Nets. Sarjaohjelman kummajainen on syntynyt MetroStarsin omasta toiveesta: seura halusi juhannuksen jälkeisen viikon vapaaksi, minkä vuoksi kevätkauden viimeinen ottelu siirrettiin yksissä tuumin kalenterin alkupäähän.

Nelosen otteluiden lisäksi alkukauden kilpailukalenteria täydentää Suomen Cup. Kolme ensimmäistä kierrosta on pelattava huhtikuun alun ja vapun jälkeisen viikonlopun välisenä aikana, joten MetroStarsille voi olla tiedossa iltapuhdetta 1-3 ottelun verran lisää. Ensimmäisten kierrosten arvonta tapahtuu ensi tiistaina.