JUHLAPUTKESSA

4.12.2007

FC OPA pääsee tällä ja ensi viikolla viettämään runsaasti juhlia. Edessä ovat syksyn ylioppilaiden muistaminen, seuran itsenäisyyspäivän vuosijuhla ja vuoden työt päättävät toimiston avoimet ovet ensi viikolla.

Päähuomio kohdistuu itsenäisyyspäivään, jolloin juhlitaan kauden virallisia päättäjäisiä FC OPA:n vuosijuhlan yhteydessä. Paikkana toimii tuttuun tapaan Rauhalan idyllinen ympäristö kauniine vanhoine rakennuksineen.

Kolmatta kertaa vietettävään vuosijuhlaan ovat perinteisesti kutsun saaneet FC OPA:n molempien joukkueiden pelaajat sekä muut seuratoiminnassa tiiviisti mukana olleet sekä muutamat erikoisvieraat seuralaisineen.

Vuosijuhlassa jaetaan myös kauden palkinnot. Tavan mukaan joukkueista on palkittu paras maalintekijä, syöttäjä, puolustaja ja rakentaja sekä vuosittain eri kriteereillä valittava vuoden jokeri. Arvokkain palkinnoista on Vuoden Pelaaja, joka valikoituu pelaajiston keskuudessa suoritettavan äänestyksen perusteella.

Palkintokategoriaan kuuluu myös aktiivisimman harjoittelijan palkinto, mutta se on edustusjoukkueen osalta jätetty valikoimasta pois. Tänä vuonna jaetaan myös Suomen Palloliiton 100-vuotisjuhlien kunniaksi joukko seuratoimijamerkkejä.

Ennen itsenäisyyspäivän juhlia syksyn ylioppilaskirjoitukset läpikäyneet saavat valkolakkinsa huomenna. FC OPA juhlistaa kahden pelaajansa - Markus Alajoen ja Mikko Mäkäräisen - yo-juhlia joko paikan päällä tai torstain seurajuhlassa.

Ensi viikon perjantaina FC OPA viettää perinteisiä joulun avoimia ovia, jolloin toimistoon voi käydä rohkeasti tutustumassa ja nauttimassa kupposen kahvia sekä jouluisia pöydän antimia. Ovet ovat avoinna klo 12-15 ja sen jälkeen säppi aukeaa vasta joululomien jälkeen.