IRTIOTTOA ARJESTA

24.8.2007

FC OPA:n pelaajia jäähallin katsomossa.
Jääkiekko viihdytti AC Oulun pelaajia.

FC OPA:n edustusjoukkue rentoutui eilen jääkiekon parissa. Ykköspaikasta taisteleva joukkue haki irtiottoa arjesta perumalla harjoitukset ja seurasi Nordic Trophyn ottelua Kärpät - Linköping.

FC OPA:n ja sen yhteistyökumppaneiden tarjoamana Oulun Energia Areenan lehtereille kiipesi myös 15 AC Oulun pelaajaa samoin elkein. ACO:n pelaajilla oli oma tilaisuutensa karistaa ajatuksensa hetkeksi liigapaikan säilyttämisestä ja rentoutua toisen urheilulajin ääressä.

FC OPA:n senegalilaispelaajille Kärpät - Linköping oli ensimmäinen tilaisuus tutustua Afrikassa vähän tunnettuun lajiin. Kosketus jääkiekkoon oli pelaajille positiivinen ja erityisesti näyttävät taklaukset miellyttivät kaksikkoa.

Seurajohto lupasi harkita Papa Niangin ja Pape Thiamin viemistä tunnelmaltaan parempiin SM-liigan peleihin. Jos kaksikko edustaa ensi kaudellakin FC OPA:n värejä, lupasi seurajohto visiitin salibandyotteluun ja antoi uhkauksen myös käynnistä jääpallokentän reunamilla.