RUNDGREN VAHVISTAA FC OPA:AA

31.7.2007

Olli Rundgren.

FC OPA saa kovan vahvistuksen keskikentälle. Joukkueeseen liittyy oululaisille tuttu Olli Rundgren, joka pelaa FC OPA:ssa ainakin elokuun ottelut - mahdollisesti myös kolme syyskuun puolella olevaa Kolmosen peliä.

Pelaaminen FC OPA:ssa varmistui vihdoin tänään, kun yli kaksi viikkoa kadoksissa ollut kansainvälinen pelilupa saapui Rundgrenin edelliseltä seuralta Finlandia Pallo IF:ltä Göteborgista. Hän on kokoonpanossa jo huomenna, kun FC OPA kohtaa Oulun Tarmon.

Puolentoista viikon kuluttua 25 vuotta täyttävä Rundgren on pelannut aikaisemmin mm. AC Oulussa, OLS:ssa ja Tervareissa. Ykkösen otteluita hänellä on 36 ja maaleja 1. Oulun pesti jäänee näillä näkymin lyhyeksi, sillä Rundgrenilla on opiskelupaikka Jyväskylässä.

FC OPA:n edustusjoukkueessa tapahtuu toinenkin muutos. Seura ja Tuomas Moilanen ovat purkaneet keskinäisen pelaajasopimuksen yhteisymmärryksessä.

Vasta avioliiton onnelliseen satamaan ankkuroitunut peluri on Raahessa kolmivuorotyössä, joten Moilanen katsoi ettei pysty antamaan täysipainoista suoritusta joukkueensa hyväksi. Mahdollisuuksien mukaan hän edustaa loppukauden MetroStarsia.