NELJÄNNESTONNI TULI TÄYTEEN

3.7.2007

Mika Koski.

FC OPA rikkoi kaksi rajapyykkiä viime lauantain ottelussa FC Santa Clausia vastaan. Virallisissa otteluissa edustusjoukkue on ohittanut 175 maalin rajan ja koko seuran tilastoissa taakse jäi 250 osuman viiva.

Hattutempun ottelussa tehnyt Mika Koski saa tililleen molemmat rajapyykkien rikkomiset. Hänen tekemä avausmaali oli edustusjoukkueen 175. osuma ja knallin kruunannut kolmas onnistuminen koko seuran 250. maali.

Kaiken kaikkiaan edustusjoukkue ja MetroStars ovat tehneet virallisissa yhteyksissä 251 maalia. Edustusjoukkueen tilillä on kolmen kauden ajalta 178 tehtyä täysosumaa.

FC Santa Claus -ottelussa vietettiin myös kahta muuta merkkihetkeä. Kyseessä oli Joonas Vaattovaaran ensimmäinen maali ja Matti Haapalan ensimmäinen ottelu Kolmosessa.

MetroStarsin kausi jatkuu ensi lauantaina, jolloin alkavan heinäkuun ottelurupeaman aikana se pääsee yrittämään myös raja-aitojen ylittämisiä. Rikkomista odottaa 80 tehdyn maalin raja, johon on matkaa seitsemän osumaa.