FESTUS VAHVISTUKSEKSI KESKIKENTÄLLE

7.6.2007

Loukkaantumisten riivaama FC OPA saa uuden pelaajan. Seuraan on liittynyt nigerialainen Chijoke Festus, joka on purkanut aiemmin tällä viikolla sopimuksensa OPS:n kanssa ja sai nyt siirtopaperinsa kuntoon.

Festus kykenee pelaamaan sekä keskikentällä että hyökkäyksessä. Pitkänhuiskea pelaaja tuo FC OPA:aan lisää vaihtoehtoja sekä Jussi Pikkaraisen ja Kalle Väisäsen hankintojen viitoittamalla tiellä myös lisää pääpelivoimaa.

FC OPA:n mukana vapusta lähtien ollut hollantilaismaalivahti Rick Hofkamp ei sen sijaan jatka seurassa. Pelaajan ja seuran välinen sopimus päättyy tämän illan cup-otteluun, minkä jälkeen Hofkamp lentää takaisin Hollantiin. Jatkoa yhteistyölle ei tehty yhteisellä päätöksellä.

Jobinpostia on tullut kahden pelaajan osalta. Joonas Sohlon kausi menee kokonaan pakettiin, kun leikatun polven siteet ja kierukka hajosivat lenkkipolulla uudelleen.

OuTa -ottelussa jalkansa loukanneen Tomi Vainionpään sääriluusta on röntgen-kuvissa löytynyt murtuma, jonka paraneminen vaatii ainakin kuukauden. Vainionpää odottelee parhaillaan vakuutusyhtiöltä lupaa magneettikuvauksiin, jossa on tarkoitus selvittää, missä kunnossa itse polvi on.

MetroStarsin puolella tapahtuu yksi muutos. Osan viime kautta mukana ollut Antti Hartikka palaa joukkueeseen.