ONNEA KAIKILLE KOULUNSA PÄÄTTÄNEILLE!

2.6.2007

Koulujen riehakkaita päättäjäisiä vietettiin tänään. Hyvin ansaituille kesälomille kirmasivat niin peruskoululaiset, lukiolaiset ja ammattikoululaiset kuin opinahjonsa päättäneet ylioppilaat ja ammattiin valmistuneet.

Opalaisista valkolakin sai päähänsä neljä pelaajaa. Ylioppilastodistuksen saivat käteensä Jani Haataja (Merikosken lukio), Matti Haapala (Pateniemen lukio), Mikko Mäenkoski (Pateniemen lukio) ja Joonas Sohlo (Oulun Suomalaisen Yhteiskoulun lukio).

Seuran edustajat kiersivät muistamassa kaikkia ylioppilaita lukuunottamatta Haatajaa, joka vietti lakkiaisiaan kotiseudullaan Kuusamossa. Lisäksi seuran edustus oli paikalla viettämässä FC OPA:n huoltajan Kari Lindgrenin pojan Ville Lindgrenin juhlia.

Ammattiin valmistuneita ei seurassa tänäkään vuonna ollut. Sen sijaan Juho Mikkonen on valmistunut yliopistosta filosofian maisteriksi.

FC OPA onnittelee kaikkia valmistuneita!