FC OPA VAHVISTUU KAHDELLA PELAAJALLA

1.5.2007

Rick Hofkamp
Mika Koski

FC OPA:n rinkiin on sarjan kynnyksellä liittynyt kaksi uutta pelaajaa. Joukkue saa vahvistuksiksi Mika Kosken Tervareista ja Rick Hofkampin SC Heerenveenin junioriorganisaatiosta.

Hofkamp on 19-vuotias ja 183-senttinen hollantilaismaalivahti. Hän korvaa torjuntakalustossa sen aukon, jota keväällä testattavana olleet kamerunilainen Patrick Mevo ja yhdysvaltalainen Brad Sokolowski eivät pystyneet täyttämään.

Hofkamp on Heerenveenin lisäksi pelannut FC Groningenin mukana. Hän tuli Suomeen eilen ja osallistui harjoituksiin tänään iltapäivällä. Hofkamp on FC OPA:ssa koeajalla, joka kestää kuukauden. Hän pelannee jo sarja-avauksessa TP-47/2:sta vastaan.

Kärkimiehenä ja ylempänä keskikenttäpelaajana viihtyvä Mika Koski on pelannut viime vuonna Tervareissa. Hän oli vapailla markkinoilla ja otti itse yhteyttä FC OPA:aan. Seurassa tiedettiin hänen maalintekopotentiaalinsa, joten Koski oli helppo ottaa mukaan.

OTP:n kasvatti on myös täydessä latingissa sarja-avauksessa. Sen sijaan hän ehti pelata 10 minuuttia Tervarien ensimmäisessä cupin ottelussa, joten FC Kiisto 2 jäi ja VIFK jää Koskelta väliin.