VIITONEN STARTTAA HUHTIKUUSSA

12.3.2007

Alasarjojen seurat kokoontuivat tänään Virpiniemen Liikuntaopistolle. Viitosen osalta peliohjelmia saatiin lyötyä osin lukkoon, mutta vielä jäi paljon avoimeksi usean seuran jäätyä syystä tai toisesta pois.

MetroStars aloittaa pelikauden näillä näkymin to 19. huhtikuuta, jolloin vastaan juoksee Viitosen uusi tulokas FC RAI 2. Metro pelaa sarja-avauksessa toisenkin kotiottelun, kun kymmenen päivää myöhemmin se isännöi Inter Välivainiota.

Kesätauosta tulee näillä näkymin kuukauden mittainen, kun juhannusta edeltävällä viikolla pelataan ja seuraavan kerran tositoimiin palataan vasta heinäkuun puolivälissä. Sarja päättyy syyskuun puolivälissä vierasotteluun Kajaanissa FC Tarmoa vastaan.

MetroStars sopii loput ottelut sarjapalaverista pois olleiden seurojen kanssa lähipäivinä. Varmoiksi tapauksiksi voidaan laskea 11 ottelua eli hiukan yli puolet sarjaohjelmasta. Pohjois-Suomen piiri antoi seuroille vielä kaksi viikkoa aikaa sopia epäselviksi jääneet kohtaamiset ja lopullinen sarjaohjelma on valmis 26. maaliskuuta.