NIANG LÄHTEE MYÖS KAJAANIIN

30.1.2007

FC OPA:n seuraava harjoitusottelu on vuorossa ensi sunnuntaina. Edustus lähtee testaamaan Kakkoseen nousseen Kajaanin Hakan taitoja paikalliseen Pallohalliin.

Viime sunnuntaina testattavana olleista miehistä matkalle lähtee Papa Niang. Ylempää keskikenttää OLS:aa vastaan pelanneen Niangin taitoja halutaan nähdä vielä isommalla kentällä, kuin mitä tähän asti on ollut tarjolla.

"Ouluhallin kentän pieni koko ei sellaisenaan sovellu meidän pelityylillemme. Siksi haluan nähdä Niangin myös isommassa tilassa", sanoo valmentaja Jyrki Kylmälä.

Matkalle olisi kernaasti otettu myös kärkimies Pape Thiam, mutta hän sai tällin nilkkaan OLS-ottelussa eikä pysty Kajaanissa pelaamaan.

FC OPA:n ulkomaalaispelaajien ryhmästä maalivahti Denys Pervov on tehnyt sopimuksen AC Oulun kanssa. Pervov pelasi viime kaudella Kolmosta Tervareissa.

KuPS:ssa testattavana ollut Frank Tettey ei saanut sopimusta seuraan. Sen sijaan Echiabi Okadughan visiitti Kuopioon jatkuu ainakin loppuviikkoon saakka.