SATAC PAINAA SEURAN VARUSTEET

3.1.2007

SataC Oy:n toimitilat Maikkulassa.
Toimitusjohtajat, Matti Kinnunen ja Ralf Mattson, kahvilla.

FC OPA ja oululainen SataC Oy ovat sopineet vuoden mittaisen yhteistyösopimuksen seuran varusteiden sekä tekstiilien painamisesta. SataC valmistaa FC OPA:lle myös kentänlaitamainokset, joita seuran markkinointikoneisto on ehtinyt myydä kymmenkunta tähän mennessä.

"SataC täytti kriteerimme sekä tekniikan, laadun että nopeuden suhteen. Yrityksen volyymit ovat alan huippuluokkaa näillä seuduilla ja sen käyttämä tekniikka mahdollistaa vaikka yhden takin painamisen ilman ylimääräisiä lisäkustannuksia", FC OPA:n puheenjohtaja Ralf Mattson ylisti kumppanuutta.

SataC perustettiin vuonna 1992 reprotuotantoa ja painotuotteita tarjoavaksi yritykseksi. Tekniikan nopea kehitys ajoi SataC:n alkuperäisestä liikeideastaan aivan uusille urille. Ostettuaan vuonna 2004 XPO-Suunnittelu Oy:n SataC:stä tuli mainos- ja messumateriaalia valmistava yritys. Tekstiilipaino tuli kuvioihin viime vuonna, kun SataC:n omistukseen siirtyi raahelainen Mainos Hely.

SataC Oy toimii nykyään Maikkulan yrityskylässä, jossa myös FC OPA:n edustaja kävi syksyllä juhlistamassa uusien toimitilojen avajaisia.