SEURAVÄKI HILJENTYY JOULUN VIETTOON

15.12.2006

FC OPA vietti tänään toimitiloissaan avoimien ovien päivää. Kolmituntisen aikana Nummikadulla seuran uutta joulukuusta kävi ihailemassa ja ihailun lomassa torttukahvilla parisenkymmentä ihmistä - mukana mm. tuore liigavalmentaja Harri Kampman.

Avoimien ovien jälkeen FC OPA ja sen uutterat toimihenkilöt ottavat ansaitun aikalisän. Seuran joululoma alkaa tänään ja päättyy vasta uuden vuoden juhlinnan jälkeen. FC OPA:n toimisto on jälleen avoinna ti 2. päivä tammikuuta klo 11 alkaen.

Uusi vuosi ei tuo toimiston toimintaan mitään uutta. Aukioloajat pysyvät entisinä eli FC OPA palvelee arkisin klo 11-16 lukuunottamatta keskiviikkoa, jolloin on jatkoaika aina klo 19:ään saakka.

Kiireellisissä asioissa seuran toimihenkilöt tavoittaa matkapuhelimista. Myös sähköposti löytää vastaanottajansa mutta muutaman päivän viiveellä.

Nettisivut päivittyvät vielä pariin otteeseen ensi viikolla, mutta sen jälkeen (mikäli mitään mullistavaa tiedotettavaa ei ole) www.fcopa.fi on äänessä vasta vuoden vaihteen jälkeen.

FC OPA toivottaa Hauskaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!