KÄRENLAMPI JA YLIMÄINEN JATKAVAT

8.11.2006

Sami Ylimäinen.
Teemu Kärenlampi.

FC OPA:n torniolaismafia pysyy kokonaisuudessaan koossa. Kimmo Hannun lisäksi viime kaudella laitapuolustajina pelanneet 28-vuotiaat Teemu Kärenlampi ja Sami Ylimäinen ovat solmineet seuran kanssa jatkosopimuksen.

Kummankin pelaajan sopimus on 1+1 -vuotinen. Kärenlampi ja Ylimäinen edustavat FC OPA:ssa kokenutta kaartia. Molemmat ovat TP-47:n juniorityön tuloksia ja edustivat kasvattiseuraan aina Ykköseen saakka.

Kärenlampi edusti TP-47:ää aina vuoteen 2002 asti ja ehti kahden kauden aikana pelata Ykkösessä 11 ottelua. Sen jälkeen hän on pelannut Övertorneå SK:ssa yhden kauden ja kaksi vuotta Tervareissa ennen liittymistään OPA:aan.

Ylimäinen kuului myös TP-47:n rinkiin Ykkösessä, mutta ei ehtinyt pelata yhtään sarjaottelua. Punapaitojen jälkeen Ylimäisen tie on käynyt ArPS:n, ÖSK:n, Tervareiden ja OuTa:n kautta FC OPA:n vahvuuteen.

"On hienoa pelata seurassa, jossa koko organisaatio haluaa kehittyä ja menestyä", Ylimäinen kommentoi jatkopaperiaan.

"Viime kausi oli onnistunut. Kun OPA:ssa tausta-asiat ovat
kunnossa ja koko organisaatiolla selvät tavoitteet, uuden jatkosopimuksen tekeminen oli helppoa", säesti Kärenlampi.

Neuvottelut uusista pelaajasopimuksista ovat käynnissä pienen tauon jälkeen. Uutisia saadaan varmasti lähiaikoina lisää.

PELAAJASOPIMUKSET:
(08.11.2006)