LÄHESTYVÄ JOULU TUO MUUTOKSIA

7.11.2006

Joulu tuo muutoksia seuran toimintaan. Varsinaiset aukioloajat eivät muutu miksikään, mutta joululoma sulkee toimiston joulukuun puolivälistä aina ensi vuoden puolelle.

FC OPA:n toimisto on suljettu joululoman vuoksi 16.12.2006 - 1.1.2007 välisenä aikana. Lisäksi toimisto on kiinni itsenäisyyspäivänä, jolloin vietetään seuran perinteinen päättäjäistilaisuus. Joululoman aikana käydään posti ja sähköposti tutkimassa säännöllisesti, mutta ovet pysyvät säpissä.

Lähestyvän joulun kunniaksi FC OPA viettää jälleen toimiston avoimia ovia pe 15.12. klo 11 - 15, minkä jälkeen toiminta hiljenee. Avoimien ovien aikana jalkapallon ystävät voivat käydä tutustumassa toimistoon ja tarjolla on myös joulun tuoksuisia antimia.