KYLMÄLÄ SAI APURIT

6.11.2006

Edustusjoukkueen valmentaja Jyrki Kylmälä
MetroStarsin valmentaja Lauri Kauppinen.

FC OPA:n Kolmoseen nostanut Jyrki Kylmälä jatkaa päävalmentajana myös tulevan kauden. Kylmälällä on lähtenyt käyntiin seuran kanssa voimassaolevan sopimuksen toinen vuosi. Edustusjoukkueen muu valmennusjohto on uusittu.

Uudeksi kakkosvalmentajaksi on nimitetty turkkilaissyntyinen Serdar Gür, joka oli viime kaudella samassa pestissä Kolmosessa pelanneessa Tervareissa. Valmennusdebyyttinsä hän sai vuonna 2001 kuopiolaisessa SC KuFu:ssa, joka silloin pelasi myös Kolmosessa.

Peliurallaan 41-vuotias Gür on edustanut lukuisia seuroja Turkin amatööriliigassa. Oulussa hän on pelannut Reippaassa ja Tarmossa.

FC OPA:n valmennusrinkiin liittyy myös Kari Lindgren. Hän vastaa tulevalla kaudella fysiikkavalmennuksesta ja toimii samalla huoltajana yhdessä Lauri "Late" Sirenin kanssa.

Lindgren on ansainnut kannuksensa valmentajana Ajax Sarkkirannan ja OLS:n junioriorganisaatioissa. Hän on valmentanut myös eri poikien piirijoukkueita ja ollut Ajaxin puheenjohtajana useita vuosia.

FC OPA:n nousujuhlissa kakkosvalmentajana ollut ja viime kaudella myös MetroStarsia valmentanut Lauri Kauppinen jatkaa kakkosjoukkueen peräsimessä.

Kauppinen on kuulunut FC OPA:n valmennusportaaseen seuran perustamisesta lähtien. Ennen nykyistä seuraa Kauppinen valmensi vuosia OLS:n juniorijoukkueita.

FC OPA etsii vielä MetroStarsin valmennusrinkiin vahvistuksia sekä lisää huoltajia. Myös maalivahtivalmennuksen järjestäminen on kesken.

FC OPA:N VALMENTAJAT
Edustusjoukkue