KAKSI UUTTA SOPIMUSPELAAJAA

13.10.2006

Kimmo Hannu.
Joonas Sohlo.

FC OPA:n viime kauden miehistöstä Kimmo Hannu, 28, ja Joonas Sohlo, 19, jatkavat edustusjoukkueessa myös tulevan kauden. Molemmat ovat allekirjoittaneet 1+1 -vuotisen sopimuksen seuran kanssa.

Hyökkääjänä viihtyvällä Hannulla on aiempaa kokemusta korkeammalla sarjatasolla pelaamisesta. Torniolaisen jalkapallokoulun kasvatti on pelannut Kakkosta TP-47:ssä ja Tervareissa sekä Kolmosta Oulun Tarmossa.

"Hyvällä mielellä lähden treenaamaan kuntoa kohdilleen. Mukava tehdä sopimus seuran kanssa, jonka tausta-asiat ovat kunnossa", valaisi Nokialla työskentelevä Hannu allekirjoitustaan.

Sohlo kuuluu FC OPA:n nuorukaisiin ja pelasi onnistuneen kauden edustusjoukkueen keskikentällä. Sohlo on seurannut samaa joukkuetta vaahtosammuttimen kokoisesta lähtien ja jatkaa jalkapallouraansa edelleen OPA:ssa.

FC OPA:lla on nyt kasassa kolme täysin varmaa sopimusta. Tänään käytiin myös muitakin neuvotteluita, mutta allekirjoituksia ei syntynyt.

PELAAJASOPIMUKSET:
(13.10.2006)