VALTUUSTO PELASI OPA:N PAIDOISSA

13.7.2006

Liikuntalautakunnan jäsen Juha Mäkivierikko OPA:n pelipaidassa vastassaan jääkiekkoilija Antti Aarnio.

AC Oulu järjesti eilisen Ykkösen ottelun yhteydessä esiottelun, jossa kohtasivat kaupunginvaltuuston joukkue ja nykyisistä sekä entisistä oululaisista urheilujulkkiksista koottu ryhmä. Leikkimielisessä tapahtumassa nähtiin lukuisia tuttuja nimiä niin politiikan kuin urheilun saralta.

Valtuusto lainasi ottelua varten pelipaidat FC OPA:lta. Seuran paita teki valtuuston joukkueesta poliittisesti korrektin näköisen, sillä OPA:n sininen sai edustaa puoluekentän oikeaa laitaa ja joukkueen punaiset housut vasenta.

Itse ottelussa varsinainen peliaika päättyi erotuomariston suosiollisella avustuksella 5-5 ja rankkarikisan valtuusto voitti 5-3.

Kuva: (c) Timo Sipilä / AC Oulu, 2006